Onze cd’s

De Zilte Kus(t)
(met een knipoog naar het logo van Den Helder: “Den Helder kust de Zee”)

Onze 5e cd en deze is weergaloos mooi!

Koop deze cd voor maar € 8 en waai mee met ‘De Westenwind’ om vervolgens naar het prachtige ‘Stella Maris’ te luisteren terwijl u een ‘Whiskey ‘out’ the jar’ neemt en meedeint op de ‘Essequibo river’ waar u na ‘Drei Strich nach Steuerbord’ aankomt in Amsterdam alwaar een jongeman zingt over zijn liefje, die ‘meid uit Amsterdam’ maar als dan de wind ‘blow y winds in the morning’ roept, zal hij weer verder moeten en zwaait u hem op de kade na en roept: “Farewel to Carlingford”!

Wanneer u deze cd (ook) in uw bezit wilt hebben, mail dan naar info@huisduinerkoor.nl. Als wij de cd voor u opsturen komen er weliswaar wel portokosten bij. U kunt de cd ook komen halen. Bel ons dan even (zie ‘contact’ voor verder informatie).

scannen0002 “Strandpaal Nul
onze voorlaatste en 4e CD…. is meer dan fantastisch!

De “te waterlating” vond plaats tijdens ons jaarlijks optreden in 2012 “op Huisduinen”.
De verkoop gaat als een ‘lolo mi boto’ dus wilt u ook deze pracht cd bezitten, stuur ons dan een scheepsbericht .

Voor maar € 5 krijgt u 16 nieuwe zeemansliedjes, inclusief het mooie “Lied voor Den Helder”, geschreven en op muziek gezet door onze stadsdichter Jack W. Beneker.
The rose of Allendale, Neeltje Jacoba, The banks of Sacramento, The Holy ground en Lolo mi boto zijn slechts een paar titels van de 16 érg leuke zeemansliedjes.
Een blij en vrolijk tegenwicht in deze moeilijke crisistijden…..

scannen0003 “De Hoge Cee”
onze 3e CD is ook écht niets mis mee!

Ter gelegenheid van ons 12½ jarig bestaan in juni 2008 hebben wij onze 3e CD, “De Hoge Cee” gedoopt.
Een “live” opgenomen schijf, waarbij u zich op het voordek bij ons aan boord waant en in no time zingt, klapt en danst u mee!

Wat kunt u verwachten? 15 Zeemansliedjes waaronder:
* John Kanaka , * La Bella Lola, * Jack was every inch a sailor, * Zwerven op zee, * Hoor je het ruisen der golven, * Als de Zuidwester loeit én een 15 minuten durende compilatie van liedjes uit de voorgaande 12½ jaar!

Hij is nog steeds te koop voor slechts € 3 maar omdat de ruimen bijna leeg zijn, doen we eens gek….

“De Hoge Cee” en “Strandpaal Nul” nu SAMEN voor € 6

Onze CD’s “De Helsdeur” en “Noorderhaaks”
zijn uitverkocht en alleen nog te beluisteren in het Scheepvaartmuseum !

De CD’s liggen voor u klaar bij:
Wanneer u een cd in uw bezit wilt hebben, mail dan naar info@huisduinerkoor.nl.  Als wij de cd voor u opsturen komen er weliswaar wel portokosten bij. U kunt de cd ook komen halen. Bel ons dan even (zie ‘contact)