Wij gaan weer optreden: Op zaterdag 18 november a.s. organiseren wij een shanty festival met medewerking van het Ouderschilder Visserskoor en ’t Scheepstuygh uit Schagen in de Draaikolk aan de Dollardlaan 202 te Den Helder. Aanvang 13.30 uur, zaal open vanaf 13.00 uur VRIJ ENTREE dus komt allen!!!!

Onze filmpjes

Huisduinerkoor te gast bij het Oudeschilder Visserskoor 2022.

Oudeschilder Visserskoor ontmoet Huisduinerkoor 30 maart 2019 (kort overzicht).

Korenfestival 13 januari 2019 in Zwaag.(kort overzicht).

Een impressie van ons optreden tijdens Sail 2017 in Den Helder.

Een filmpje van ons optreden ‘Botvieren’ in het Dorpshuis in Huisduinen op 24 mrt 2017

Dit filmpje is van het Theaterweekend in de KeyKegzaal van de Kampanje in Den Helder 21-01-2017.

Dit zijn filmpjes van het jubileumconcert van ons 20 jarig bestaan. Van de laatste 2 filmpjes zijn de beelden getoond tijdens ons optreden op een groot scherm achter het koor

N.B.: De filmpjes zijn gelinkt met YouTube. Indien menu uit beeld is Scroll omhoog.