25-jarig jubileum

Op 29 oktober jl. was het dan eindelijk zover: wij hebben ons 25-jarig bestaan kunnen vieren. Hoewel dit twee jaar te laat is i.v.m. de corona uitbraak is dit feest zeker niet ongemerkt voorbij gegaan, immers wat in een goed vat zit………

Op uitnodiging van het MBSOV hebben wij in de Dukdalf een prachtig optreden voor een volle zaal kunnen geven. Daarbij hebben wij als koor ook onze oprichtster en voorzitter Marianne Mensink kunnen huldigen. Met een niet aflatende energie heeft zij het koor de in afgelopen 27 jaar bestuurd en vertegenwoordigd bij verschillende organisaties. Wij hopen dat zij dit nog vele jaren blijft doen.

Onder leiding van onze dirigent Marja hebben wij verschillende oude en nieuwe nummers laten horen zoals Mooi is Huisduinen, The Rose of Allendale,  Home from the Sea, The Fields of Athenry etc,etc,etc.

Ook een speciaal woord van dank voor ons combo: Erik, Jack, Henk, Marijke en Tiny die ons altijd bij repetities en uitvoeringen begeleiden, super!

Wij kunnen trots terug kijken op een geweldige leuke en bovenal gezellige avond, alle gasten en medewerkers MBSOV heel erg bedankt hiervoor.

PS: KIJK VOOR EEN IMPRESSIE IN ONS FOTOALBUM.