Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 3.138.118.250 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
55 berichten.
freek van der wolde uit denhelder schreef op 9 november 2023 om 17:58
wat heb ik het mooi gevonden in de lichtboei.ik heb genoten.
Freek van der wolde uit Den helder schreef op 11 juni 2023 om 15:49
Ik ben blij,dat ik geweest ben,bij het optreden,van het koor,in de boerderij,in de schoten den helder.ik heb het bijzonder leuk gevonden.nog nooit als toeschouwer een hele optreden gezien.wel iets meer als 20 jaar meegezongen. Het zingen,en de sociale contacten,mis ik heel erg.maar het is nou eenmaal zo,dat dit niet meer lukt,door de keelkanker. Het babbelen,met de stemprothese,lukt ook niet vlekkeloos.maar ik heb weer genoeg energie opgedaan.succes,met de optredens bij sail.
Gerda schreef op 25 november 2022 om 20:59
Wat staan er toch leuke filmpjes op jullie site. Ik ben er eens even voor gaan zitten en heb er van genoten. Ook heb ik weer eens door de foto's gebladerd. Was top, al die leuke herinneringen. Het jaar 2022 is bijna om, ik hoop dat 2023 een zingend jaar wordt met veel leuke gezellige optredens. Groetjes F&G
Betty kuipers uit Capelle aan den IJssel schreef op 18 juli 2022 om 15:14
Hallo allemaal, Ik heb jullie op vrijdag 16 -07 2022 ontmoet in Bruinisse Zeeland bij de visserij dagen. Heel even maar in het restaurant stroe jullie hebben nog even gezongen en ik heb er van genoten. Ook nog leuke gesprekken gehad met verschillende koorleden. En ook nog een cadeau gehad 2 cd van jullie koor. Daarvoor hartelijk dank. Groetjes Henk en Betty
Pieter uit Den Helder schreef op 9 november 2021 om 15:59
Lieve allemaal, Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!! Tot gauw!!
Pieter uit Den Helder schreef op 23 juni 2021 om 09:46
Gaan we eindelijk weer van start?๐Ÿ˜ƒ
freek van der wolde uit den helder schreef op 25 maart 2021 om 19:54
dit jaar niet meer denk ik.maar als we weer beginnen,hebben we geen boeken meer nodig,omdat iedereen ruimschoots de tijd heeft gehad,om alles in het hoofdje op te slaan.of zit ik er naast?
freek van der wolde uit den helder schreef op 18 april 2020 om 18:31
ik vraag mij af,of wij ooit nog weer kunnen gaan zingen,met deze 1 1/2 meter regeling.
Mavis en Joke uit hippolytushoef schreef op 10 februari 2020 om 17:54
erg jammer dat het optreden in de watersnip niet door ging . wij hopen op een nieuwe kans
Ab Borkent uit Callantsoog schreef op 9 februari 2020 om 19:03
Helaas kon ons optreden in Petten vandaag (9 februari) geen doorgang vinden. De busondernemer vond het niet verantwoord om met deze harde wind te gaan rijden. Een terechte beslissing. Hopelijk gaan wij dit optreden binnenkort inhalen, wij houden u op de hoogte.
Mieke uit Callantsoog schreef op 31 januari 2020 om 13:36
Wat leuk dat jullie in Petten gaan optreden! Ik ben erbij hoor. Ik heb jullie al zo vaak gezien en gehoord dus wil dit niet missen. Tot de 9e
Hendrik uit Grootebroek schreef op 29 januari 2020 om 14:22
Goed gedaan Ab zijn wij weer op de hoogte van dat gene wat ons te wachten staat en je kan mag weer terug kijken.
freek van der wolde uit den helder schreef op 28 januari 2020 om 11:05
weet niet wat er allemaal veranderd is,maar kan mijn goedkeuring verkrijgen.maar de vorige die het beheerde,deed het ook uitstekend.moest ik even kwijt.
Marco uit Pomperstad schreef op 7 september 2019 om 08:11
Vandaag wordt het weer een dag op Maet. We hebben er weer zin an.
cees uit anna paulowna schreef op 25 mei 2019 om 20:39
Trots op "mijn" koor.. goed en spetterend optreden op de dag van de muziek!!!
Jan Meijer uit Den Burg schreef op 2 april 2019 om 19:31
Op 30 maart waren wij, het Oudeschildervisserskoor, in Question Plaza uitgenodigd door het Huisduinerkoor om samen met hen een middag te verzorgen: een volle bak en een een spetterend optreden. En er werd ook nog een heel mooi filmpje van gemaakt.
Caroline Mensink uit Huisduinen schreef op 2 april 2019 om 09:51
Tjonge Frans en Gerda, wat hebben jullie dit weer fantรกstisch gedaan!? Erg bedankt hoor.
Sonja Nicasie uit Juliananadorp schreef op 2 april 2019 om 08:22
Wat een leuke film van het op treden op Texel
Rene Straates uit Apeldoorn schreef op 19 januari 2019 om 18:47
Wat een leuk optreden in Zwaar. En wat een veranderingen. Nieuwe oefenlokatie en ik zie dat Hendrik ook weer van de partij is.
Sjoerd uit Julianadorp schreef op 11 januari 2019 om 13:47
Beste Frans, mijn foto's zijn doorgestuurd naar Marianne. Wat doe je met jouw foto's?
Beheerdersantwoord:
Beste Sjoerd, dit is doorgegeven aan Frans met het verzoek om contact met je op te nemen.